piątek, 3 kwietnia 2015

Czytu tu, czytu tam - czyli PR poleca!

Dziś nie będę oryginalna....
Wróć, a może jednak będę, bo takiego posta jeszcze nie było....
Będę czy nie będę, chciałabym Wam dziś przedstawić kilka tekstów godnych uwagi, zadumy.....przede wszystkim przeczytania (od tego chyba powinnam zacząć).

1. Nieskromnie oczywiście zacznę od siebie i od tekstu, nad którym każdy będący w związku (małżeńskim, partnerskim - do wyboru) powinien się zatrzymać. Jeśli macie problem i chcielibyście wiedzieć dlaczego zapraszam do czytania - Masz problem? Dlaczego?

2. Zestawienia by nie było oczywiście bez Gośki. Zastanawialiście się kiedyś kto jest waszym autorytetem? Czy chcielibyście być autorytetem dla kogoś? Kto to jest autorytet? A kim jest dyktator? Zajrzyjcie do Antyterrorystki żeby poznać jej punkt siedzenia...znaczy się widzenia ;) - Specjalista od wszystkiego

3.  Kolejna z mojej "czarnej listy" to Sabina i jej wywód na temat drażliwych rodziców. A jak Wy reagujecie na zwrócenie uwagi Waszemu dziecku przez obcą osobę? Polecam przeczytać - Drażliwi rodzice.

4. Wiecie kiedy Panda puszcza bąka? Ha! A ja wiem... Tego i jeszcze kilku dla jednych ważnych, dla drugich mniej ważnych rzeczy możecie dowiedzieć się z posta u Sary - Zrób dla mnie jedną rzecz. A najlepiej trzy.


5. Lubicie czytać blogi? Skoro tu zaglądacie to zapewne tak. Ja lubię jak autor odpowiada na moje komentarze - mam przeświadczenie że mnie dostrzega i czuję się tak jakby doceniał moją obecność u niego. Do przeczytania, szczególnie autorom blogów polecam tekst Matki Prowincjonalnej o tym, że komentarz komentarzowi nierówny.


 6. Czytaliście o metodzie kilku chwil płaczu u dziecka? Ponoć dziecko musi się wypłakać, żeby nauczyło się czekać na swoją kolej w życiu i noce przesypiać. Czy oby na pewno? Zajrzyjcie też do Polisz Mam  - jej punkt widzenia na wypłakiwanie się - Nie płacz kochanie.

7. Za każdym razem gdy widzę dziewczynki z kolczykami w przedszkolu staje mi przed oczami obraz pourywanych uszu....Dlatego na pytanie dlaczego Żukowi nie przekłuję uszu odpowiadam - bo chcę żeby je miała. Przedstawiam Słodko-Gorzką i jej Zakolczykowany tekst.

8. Na sam koniec wisienka na torcie, którą koniecznie musicie przeczytać! Brzydkie słowa w ustach 5ltaki. Tego nie da się opisać, to trzeba zobaczyć na własne oczy!


Mam nadzieję, że macie wystarczająco dużo pozycji do zabicia tej bezrobotnej, świątecznej nudy. Czytajcie, komentujcie i doceniajcie!

 Życzę Wam wesołych, pogodnych, spędzonych błogo w rodzinnym gronie Świąt Wielkanocnych.

Pozdrawiam PR!




25 komentarzy:

  1. Zacznę tak: bardzo mi miło znaleźć się w Twoim zestawieniu. Zrobiłaś mi miłą niespodziankę ślę buziaki :*** dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. no Moja Droga, nawet ja jestem wymieniona, dziękuję, dziękuję :) cóż za niespodzianka, pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci Ilonko za miłą niespodziankę, która spotkała mnie z rana. To bardzo miłe! Resztę polecanych przez Ciebie blogów znam, a jakże i regularnie do nich zaglądam:).

    Chciałabym się jeszcze odnieść do komentarzy- ja odpisuję, ponieważ uważam, że jeśli ktoś poświęcił mi kilka minut, to dlaczego ja miałabym tego nie robić? Gdzieś czytałam, że podobno odpowiadają na komentarze ci, którzy chcą je sobie zdublować, żeby ich było więcej- nie rozumiem, czemu blogerów zawsze oskarża się o takie tanie pobudki, Mam szacunek dla osób, które mnie czytają, więc im odpowiadam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabina między innymi za to Cię szanuję , wiem że mogę się wdać z Tobą w dyskusję, dodatkowo wiem że mogę u Ciebie napisać że się z czymś nie zgadzam a Ty nie zrobisz od razu afery. Nie jest też tak że nie szanuję tych którzy nie odpowiadają - szanuję ich. Po prostu lubię wiedzieć, że ktoś jest zadowolony z faktu że się go odwiedza.

      Usuń
    2. Masz rację, zresztą uważam, że każdy ma prawo robić na swoim blogu to, co się mu żywnie podoba:). Jeśli nie odpowiada na komentarze, to jego sprawa. Natomiast przypomniała mi się jedna akcja związana z komentarzami. Kiedyś zostawiłam komentarz u znanej blogerki- ot, ciekawy temat poruszyła, więc chciałam się wypowiedzieć. Wypowiedziały się też inne, równie znane. No i owa blogerka swoim popularnym koleżankom odpowiedziała, a mi już nie raczyła, choć mój komentarz był merytoryczny. Poczułam się zlekceważona- gdyby nie odpowiedziała innym, byłoby ok. A tak dała mi do zrozumienia, że ma gdzieś moje zdanie, woli komentarze swoich koleżanek, tak samo znanych jak ona. I to mi się nie spodobało. To, że ja nie dziele blogi na popularne i mniej popularne, nie znaczy, że inni tak nie robią:). Dlatego cieszę się, że Ty i inne dziewczyny zawsze jesteście takie same i fejm Wam nie grozi:).

      Usuń
    3. zauważyłam niestety i ja taki trend i dotknęło mnie to osobiście również....również pozostawiło niesmak. Nie komentuję u kogoś po to żeby mnie dostrzeżono czy żeby sie wybić. I to że ktoś nie odpowie pod komentarzem fajny czy dobry tekst jestem w stanie zrozumieć, ale jeśli wywodzę się na jakiś temat i nie ma odzewu....robi mi się przykro po prostu.

      A co do mnie - nie martw się z tak niszową nazwą bloga długo jeszcze nie będę wielką blogerką, właściwie to wcale sobie takiej kariery nie wróżę....Ale za to cieszę się że są takie fajne blogerki i kobietki wokół mnie jak Wy, potraficie mnie docenić i zmotywować do dalszego pisania :)

      Usuń
  4. Ilona urosłam i wszerz i wzdłuż :) Dziękuję i polecam się na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko ja mogę mieć czkawkę ze śmiechu podczas jedzenia wędzonej ryby ;) ? A wszerz nie rośnij za dużo, bo będziesz musiała się później nadwyrężyć za bardzo ;) nie ma za co!

      Usuń
  5. Dzięki :* Lubię takie poranne niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ proszę! cała przyjemność po mojej stronie!

      Usuń
  6. Swoją drogą brzydkie słowa wymiatają! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julka ma lepsze teksty niż nie jeden satyryk w tym kraju!

      Usuń
    2. Dzięki, nie wiem po kim ona to ma

      Usuń
  7. Z chęcią poczytam, każdy pretekst jest dobry, żeby nie sprzątać :) Żartuję ... naprawdę z chęcią poczytam, bo już do świąt jesteśmy przygotowani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie poczytam, bo niektórych blogów nie znam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja na prawde polecam bo jest na czym oko zawiesić :)

      Usuń
  9. Dziękować :) Nie spodziewałam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała przyjemność po mojej stronie :) panda wymiata!

      Usuń
  10. A ja właśnie dzięki podobnemu postowi u kluseczki po włosku trafiłam do Ciebie :) I zaglądam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja właśnie dzięki podobnemu postowi u kluseczki po włosku trafiłam do Ciebie :) I zaglądam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Cię serdecznie w moich skromnych progach! rozgość się i czuj się jak u siebie :)

      Usuń

Cieszę się drogi czytelniku, że chcesz pozostawić po sobie ślad. Proszę jednak o przemyślane dobieranie słów, gdyż odkąd mam dziecko oduczam się przeklinać :)