środa, 21 stycznia 2015

Moje Top 5

Moje TOP 5 blogów, które z czystym sumieniem polecam poczytać? Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do przestudiowania poniższego tekstu.

Czytuję wiele, choć nieregularnie gdyż nie mam na to czasu. Moja lista blogów, które odwiedzam znajduje się na dole mojego bloga, ciągle ją uzupełniam o nowe pozycje, jednak nadal nie ma tam wszystkich. Każdy przedstawia inną historię i innych ludzi, ale tak na prawdę wszystkie są wyjątkowe.

1. Sabina, Pan P. i ich córeczka Gaja to włosko - polska rodzina, którą możecie spotkać na  http://mamakluseczki.blogspot.it/ . Małe i duże radości, przemyślenia i wpadki, a wszystko to ubarwione łatwoprzyswajalnym, aczkolwiek czystym i schludnym językiem. Jeśli chcielibyście dowiedzieć się w jaki sposób żaba zamieniła się w potwora nocnego i urosła do rangi włoskiego dramatu musicie koniecznie ich odwiedzić.

2. Gosia - świeżo upieczona  żona, w tle jej mąż, a na piedestale (jak u każdej matki) Mała L. - to nikt inny jak http://antyterrorystka.blogspot.com/ . Za co ją lubię? Mam nadzieję, że się nie obrazi - lubi się wymądrzać tak samo jak ja. Wiadomo, że ciągnie swój do swego więc chyba więcej dodawać nie muszę.

3. Sara - mama Kocórki, żona Big Muffina. Ma czas na to żeby opisać swoje przemyślenia, czas spędzony z dzieckiem, mężem, poruszyć tematy ważne, potrzebne i te (jak dla mnie) mniej istotne - np. najpiękniejsze suknie ślubne czy kreacje gwiazd. Dzięki niej mogę obejrzeć rzeczy, na które najzwyczajniej w święcie nie zwróciłabym uwagi. Znajdziecie ją na http://muffincase.in/ . No i ta surówka z czerwonej kapusty, do końca życia będę ją z nią kojarzyć! Pycha!

4. Klaudyna, Filip i Lilka - takie niesamowite trio, które na każdym kroku udowadnia, że z dzieckiem się da, a jak nadal nie wierzysz i śmiesz powątpiewać to patrz znów na punkt pierwszy, że z dzieckiem się da. Wchodzę do nich po to by nacieszyć oczy estetycznością i pięknem strony - takie moje niedoścignione pragnienie mieć pięknego bloga, nad którym wszyscy będą się zachwycać. Teksty oczywiście na równi z wyglądem estetyczne, konkretne i fachowe, a to wszystko na http://skomplikowane.pl/

5. Ten punkt przeznaczony jest na całą resztę blogów, o których nie wspomniałam wcześniej, a które znajdują się na dole mojego bloga. Wszyscy, którzy tam są zasługują na szczególną uwagę, każdy jest ciekawy i do każdego lubię wracać. I w ogóle jest ich więcej tylko muszę uzupełnić....! Niechaj to będzie moim noworocznym postanowieniem!

Pozdrawiam PR!

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam Sabinę. Jest bardzo podobna z charakteru i upodobań do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Sabiny zaglądam, u Sary jestem za każdym razem, kiedy pojawia się nowy post, a resztę też chętnie poznam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 Jak miło znaleźć się na podium :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło znaleźć się w takim gronie! Blogi Gosi i Sary znam i bardzo lubię, natomiast muszę się zapoznać z blogiem nr 4, skoro go polecasz:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mama Kluseczki i Antyterrorysta to również moje hity. Czytam i się zachwycam. Szczególnie, że dziewczyny fajnie piszą o wszystkim. Także podpisuję się pod Twoim zestawieniem. No i dziękuję, że znalazłam się w tym punkcie 5. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  6. A nam bardzo miło znaleźć się wyróżnionym "dole" :-). Buziaki wielkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę się że odbierasz to w taki właśnie sposób! tak miało być ;)

      Usuń
  7. O kurde a ja nie znam żadnego z czterech podanych przez ciebie blogów - zawstydzona
    :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z racji wykonywanego zawodu dużo podróżuje po kraju i dzięki blogowi: http://skomplikowane.pl/ ... odkrywam fajne miejscówki gastronomiczne (nawet we własnym mieście). Po prostu wiem gdzie warto pójść, a nie szukać po omacku. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zestawienie, fajne blogi.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się drogi czytelniku, że chcesz pozostawić po sobie ślad. Proszę jednak o przemyślane dobieranie słów, gdyż odkąd mam dziecko oduczam się przeklinać :)