środa, 31 grudnia 2014

O przebytym i nadchodzącym...

Nie umiem podsumowywać minionych chwil, umiem tylko określić czy były dobre czy złe.... Albo czarne albo białe.
Mijający rok nie należał do tych wspaniałych, choć wspaniałych chwil nie zabrakło oczywiście. Najwspanialsze i najważniejsze to te  spędzone z Żukiem i z A. , dołożyć mogę do nich moją nową blogową rodzinę, która stale się powiększa. I w tym momencie chciałabym się zatrzymać i z całego serca podziękować Roksanie, Sylwii, Oli, Natalii i Ani - bo to głównie dzięki Wam mogłam rozwinąć skrzydła, złapać oddech i poszerzyć swoje kręgi znajomych. Wspaniale, że ubarwiłyście mi choć trochę ten nie do końca wesoły rok!
Wiele złych wydarzeń, które spotkały naszą rodzinę nauczyło nas cieszyć się ze wszystkiego, z najmniejszego szczegółu. Co prawda spowodowały one u mnie "psychozę maniakalną", której na każdym kroku towarzyszy strach o najbliższych, ale powoli uczę się z nią żyć ;).
Po mijającym roku nie mogę patrzeć w kierunku szpitali, ich zapach wywołuje u mnie odruch wymiotny, a kościół kojarzy mi się tylko ze łzami.
Na szczęście ostatnią sobotę tego roku tak dla odmiany umilił nam widok zawarcia związku małżeńskiego przez naszych długoletnich znajomych - jak to A. powiedział podsumowując tę ceremonię "miejmy nadzieję, że jest to początek dobrych wydarzeń". 
Choć z przyczyn sobie niezależnych nie mogliśmy być na weselu cieszę się, że mogłam uczestniczyć w jednym z najważniejszych momentów w ich życiu. Agnieszko i Marcinie życzymy Wam wszystkiego co najlepsze na tej Waszej już wspólnej drodze, obyście pomimo wielu wybojów, które napotkacie zawsze mieli siłę podać sobie rękę, podnieść się i iść dalej. Pamiętajcie o tym co Wam powiedziałam – słuchajcie się, szanujcie i kochajcie!
Z postanowień na nadchodzący czas mogę tylko powiedzieć jedno – mam zamiar przetrwać kolejny rok.
Dziękuję za to że mnie odwiedzacie, czytacie i komentujecie. Daje to przysłowiowego kopa i motywuje do podążania w obranym kierunku. 
Życzę Wam samych dobrych chwil w tym nadchodzącym Nowym Roku. Zdrowia przede wszystkim i jeszcze miłości, reszta sama się znajdzie. Oby ten nadchodzący rok nie był gorszy od mijającego.
Pozdrawiam PR!


16 komentarzy:

  1. lepszego roku i spełnienia marzeń:)
    i nawet się tu znalazłam:) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również wszystkiego co najlepsze! Dzięki za wszystko!

      Usuń
  2. Oby kolejny rok był lepszy i przyniósł pozytywne wydarzenia. Mnie już w tej chwili podciął skrzydła i nie wiem co dalej. :-( Życzę, aby dla Ciebie okazał się jednym, z najlepszych ;-) Życzę Ci Ilonko wszystkiego tego, czego życzyłabym sobie samej i o wiele więcej :-) Dobrego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc i ja Tobie Moniko również życzę tylko pozytywnych chwil, a chwile niepewności żeby utwierdzały Cię tylko w przekonaniu że dobrą drogę w życiu wybrałaś!

      Usuń
    2. Oj, oby tak właśnie było. Ale faktycznie po oswojeniu się z myślami już jest lepiej ;-)

      Usuń
  3. Do Siego Roku! Oby przyszly sprawil Ci wiele satysfakcji i szczescia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Ja Wam również życzę wszystkiego najlepszego!

      Usuń
  4. Jak najlepszego przetrwania kolejnego roku :*

    OdpowiedzUsuń
  5. spełnienia marzeń i oby ten nadchodzący rok był lepszy od mijającego ... buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kasiu! Tobie również wszystkiego co najlepsze!

      Usuń
  6. Dziękuję i wzajemnie, najlepszego :*
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze, oby te złe chwile były już za Wami a przed Wami same dobre!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy! obytak było! Dla Was również wszystkiego dobrego!

      Usuń

Cieszę się drogi czytelniku, że chcesz pozostawić po sobie ślad. Proszę jednak o przemyślane dobieranie słów, gdyż odkąd mam dziecko oduczam się przeklinać :)