piątek, 14 listopada 2014

Taka po prostu ja!


Po raz drugi zostałam nominowana do blogowej zabawy Liebster Blog Award i choć zasady różnią się nieco od ostatniego razu dalej uważam to za wielkie wyróżnienie i docenienie mojej skromnej persony. Także dziękuję serdecznie Pata-Patu!

Krótko o zasadach - nominacja jest otrzymywana od blogera. Należy odpowiedzieć na 11 pytań wymyślonych przez nominującego. Następnie TY wymyślasz 11 pytań i nominujesz 11 osób, informując ich o tym. Nie można nominować bloga który Cię nominował. Proste?


Pytania do mnie: 

1. Gdybyś mogła żyć w bajce, jaką byś wybrała?


Jestem tak wielką realistką że nie wiem czy potrafiłabym się zaaklimatyzować w jakiejkolwiek bajce. Jeśli już bym musiała myślę że wybrałabym "Ciekawskiego Georgea" który wydaje mi się najbardziej realistyczną bajką dla dzieci, bajką w której małpka jest małpką która nie do końca wszystko rozumie, pies jest psem, a człowiek tylko człowiekiem.

2. Czy znaki zodiaku mają wpływ na osobowość?


Wiele się mówi co cechach charakteru opisujących dany znak zodiaku i myślę że w tym jest trochę prawdy, aczkolwiek od wszystkiego znajdą się jakieś odstępstwa.

3. Co sądzisz o Mupettach?

Jestem jedyną osobą na świecie która ich nie wielbi i nie czci chyba, są mi obojętne.

4. Gdzie odnajdujesz motywację do działania? 

Właściwie jak zaczyna mi brakować motywacji to się po prostu zmuszam do pracy, po czym motywacja wraca - wprost proporcjonalnie do rozruszania ciała i umysłu. Myślę że brak motywacji to głównie tzw. zastanie i stagnacja i trzeba zafundować sobie czasami małą rozgrzewkę - tak jak w przypadku ćwiczeń fizycznych.

5. Największe szaleństwo Twojego życia to...?


Należę raczej do tych zrównoważonych , którzy 5 razy przemyślą zanim coś zrobią więc to chyba nie do końca pytanie dla mnie.

6. Co chciałabyś dostać pod choinkę?

Nie mam wygórowanych marzeń, wystarczy mi nowa płyta mojego ulubionego DJa.

7. Jak brzmi Twoje przezwisko z dzieciństwa?

O matko! Wolałabym raczej o nim zapomnieć! Ale jak już muszę to proszę! śmiejcie się ze mnie i Wy razem z moim mężem - KARKÓWA!

8. Co Cię denerwuje najbardziej na świecie?

Zaśmiecanie miejsca, w którym przyszło nam żyć i brak świadomości u ludzi, że zostawiamy to miejsce naszym dzieciom, wnukom itd.

9. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?

Taka praca.

10. Co chciałabyś robić na emeryturze? 

Pierwszym i podstawowym marzeniem jest to żeby dotrwać do tej emerytury, szczególnych marzeń co do tego okresu jeszcze nie mam - przede wszystkich chciałabym godnie żyć, nie musząc żebrać o kawałek chleba. Chciałabym móc patrzeć na moje szczęśliwe dziecko, które w tym czasie powinno już mieć własne małe stado.

11. Który blog jest Twoim ulubionym i dlaczego? 

Nie potrafię określić jednego ulubionego bloga - czytuję ich wiele (staram się przynajmniej) a moją listę najczęściej odwiedzanych blogów można zobaczyć na dole mojego bloga.  Choć nie wyczerpuje ona w całości moich upodobań czytelniczych.


Jeszcze raz dziękuję Pata - Patu za nominację! teraz ta trudniejsza część. Wymyślić 11 pytań. Ale cóż podołam!

1. Czym jest dla ciebie szczerość?
2. Czy uważasz że ulubiony kolor osoby ma odzwierciedlenie w cechach jej charakteru?
3. Czy robisz coś dla przyrody w swoim życiu/domu?
4. Czy czujesz się spełniona/spełniony w roli jaką aktualnie odgrywasz w życiu?
5. 3 rzeczy które zabrałabym/zabrałbym na bezludną wyspę to...?
6. Książki po które moim zdaniem warto sięgnąć to...?
7. Jakbym miał/miała odrodzić się w kolejnym wcieleniu jako zwierzę, byłabym/ byłbym...
8. Co cię cieszy?
9. Czy masz jakąś dobrą radę/przepis na jesienna depresję?
10. Posiadasz jakieś nie do końca logiczne fobie/przyzwyczajenia?
11. Blog którego warto przeczytać - Twoim zdaniem?

Do zabawy nominuję:
1. Sabinę - http://mamakluseczki.blogspot.com/
2. Gosię - http://antyterrorystka.blogspot.com/
3. Karolinę - http://themomentsoflifee.blogspot.com/
4. Sarę - http://muffincase.in/
5. Anię - http://wiejskifront.blogspot.com/
6. Kamilę - http://happyalimak.blogspot.com/
7. Ewę - http://ep-mojswiat.blogspot.com/
8. Dorotę -http://rodzinkovo.blogspot.com/
9. Natalię - http://kolor-owanka.blogspot.com/
10. P. Romana - http://romanpraszynski.blogspot.com/
11. Każdego kto chciałby przyłączyć się do zabawy i odpowiedzieć właśnie na moje pytania!

Kochani zmuszać Was nie będę do napisania! Sama zbierałąm się do tego dłuugo - aczkolwiek nie ukrywam ze jest to dla mnie świetna forma poznania Was jeszcze bliżej niż dotychczas. Niech to będzie dla Was takim samym wyróżnieniem jak było dla mnie! Miłej zabawy życzę!
Pozdrawiam PR!










16 komentarzy:

  1. KoCórka ma taką samą bluzeczką jak Żuk na ostatnim zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację :) Niebawem się za to zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tę zabawę bo można innych lepiej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko skoro lubisz to nr.11 jest otwarty na mojej liście! przyłącz się i Ty!

      Usuń
  4. Ilonko, dziekuje Ci za nominacje! Odpowiedzi znajdziesz wieczorem u mnie na blogu! Bedzie tez pare slow na temat Libstera z przymruzeniem oka:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie masz za co dziękować - miło się czyta Twoje posty więc to tylko taka zachęta żebyś pisała i pisać nie przestawała ;)! pozdrawiam!

      Usuń
  5. fajnie było poczytać ale jak możesz nie lubić Mupettów hihihi Miss Pigi za jej kudły albo Kermita za jego jeeeee :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jakoś tak...nie wiem sama. nie rusza mnie to!

      Usuń
  6. Dziękuję Pani Rolnik, za nominację! :)
    Wirus zabawy krąży, dopadł mnie już wcześniej:
    http://romanpraszynski.blogspot.com/2014/10/zaraza-krazy.html
    Proszę wybaczyć, już mam przeciwciała! ;)
    Ale gdyby pojawiła się jakaś nowa zaraza, chętnie dam się zarazić! ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niemniej jednak cieszę się niezmiernie że mnie Pan nie zignorował :) pozdrawiam również!

      Usuń
  7. Dziękuję za nominację! Muszę pomyśleć nad odpowiedziami, coby wyjść na normalną i zrównoważona hi hi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh prawdziwej natury chyba nie da się ukryć ;) czekam!

      Usuń
  8. Ja mam podobnie jak Roman, zatem podziękuję za tą formę "wirusa" :)
    Serdecznie pozdrawiam!!:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się drogi czytelniku, że chcesz pozostawić po sobie ślad. Proszę jednak o przemyślane dobieranie słów, gdyż odkąd mam dziecko oduczam się przeklinać :)