niedziela, 26 października 2014

Mojemu Bratu!

Dziś wyjątkowo pojawi się wpis. Niedzielny wpis. Wpis dla mojego najukochańszego braciszka. Mojego małego braciszka....który kończy dziś 25 lat (ekhem...małego jak nic).
Pamiętam jakby to było wczoraj jak biegał z zawiązaną na 4 supełki chusteczką do nosa na głowie, jak stałam z ojcem pod szpitalem, a mama była w oknie na (chyba) 3 piętrze i pokazała mi coś, co tata nazwał moim bratem.
 Cudowne dziecko w czepku urodzone....nigdy nie musiał się tyle uczyć co ja, on po prostu wiedział. Zadziorny, czasami opryskliwy i narwany (to akurat cechy wspólne naszej 2ki) a w głębi duszy delikatny, czuły i kochający. W dodatku gotuje lepiej ode mnie... :/ Przedwczoraj, w moje urodziny obraził się na mnie że napisałam że jest łysy....hm napisałam to po to żeby sobie poprawić humor, aczkolwiek nie zmienia to faktu że ma mniej włosów niż 5 lat temu.... Kiedyś, za czasów bujnej czupryny, jego rozwiązłość mowy, łatwość nawiązywania kontaktów i paplania o byle
czym byleby podtrzymać rozmowę sprawiała że wszystkie dziewczyny patrzyły na niego jakimś takim dziwnym, mętnym wzrokiem.... Na szczęście pojawiła się moja bratowa, wyłysiał z lekka i to podcięło mu skrzydła i się ustatkował. Już niedługo będzie z nami w Polsce, na stałe! I to jedna z tych nadchodzących zmian w naszym życiu, której nie mogę się doczekać! Fajnego mam brata!
Wszystkiego najlepszego braciszku! Niech Ci się wiedzie, spełniaj swoje marzenia i plany, chwytaj życie całymi garściami i nie zapominaj co jest w nim najważniejsze! Twoja kochająca siostra!
 Ilona

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Brata:) Czytam i tak widzę, że coraz więcej nas łączy:) Twój Brat taki sam jak mój i o tyle samo młodszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyłączam się do życzeń! Też mam brata o 7 lat młodszego- to jest dopiero ancymon!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się drogi czytelniku, że chcesz pozostawić po sobie ślad. Proszę jednak o przemyślane dobieranie słów, gdyż odkąd mam dziecko oduczam się przeklinać :)