czwartek, 21 sierpnia 2014

Cudze chwalicie a swego nie znacie!

Zanudzam Was ostatnio opowieściami na temat gdzie to ja nie byłam i czego to ja tam nie widziałam. Opisuję te miejsca prawie jakbym urządziła sobie wypad na Karaiby. Mam tylko nadzieję że nie za bardzo zanudzam...
Chciałabym Wam opowiedzieć o jeszcze jednym niezwykłym miejscu, na dodatek znajdującym się prawie w granicach naszego pięknego miasta Olsztyna. Jadąc starą trasą do Łęgajn po drodze jest miejscowość zwana Nikielkowo. Tam wśród chaszczy za sklepem wisi niewielki szyld Zwierzyniec Warmiński. Jedzie się jeszcze kawałek drogą, która jest drogą tylko z nazwy, a na końcu napotyka się gospodarstwo. Właściciele tego gospodarstwa znaleźli sposób na życie. Założyli mini zoo (takie mocno mini). Ale dla Żuka i dzieci podobnych do  niej wiekiem to nie lada frajda.
Na wejściu wita wszystkich piesio, który zostaje uwiązany na czas spacerów gości żeby nie straszyć nikogo. W sumie taką prewencję to ja rozumiem, bo u nas także często ludzie boją się wysiadać z samochodu zobaczywszy nasz wyrób dobermanopodobny zwany Brytanem :)
Za pieskiem wita się z wszystkimi Wojtuś - mała kózka (coś dla mojego brata który powtarza że chciałby mieć małą kózkę...myślę że by padł z wrażenia), która szczególnie lubi podgryzać kolorowe dziecięce deszczaki i smycze od aparatu.
Pan gospodarz wyspecjalizowany w swojej dziedzinie umila czas opowieściami na temat każdego ze zwierząt opowiadając skąd pochodzą, jak się rozmnażają, co jedzą i wiele różnych istotnych faktów charakterystycznych dla danego gatunku.
Niestety pogoda nam nie dopisała i po 20 min zaczęło lać... Nie dotrwaliśmy nawet do połowy, ale wiemy, że tam wrócimy i to na pewno nie raz.
Zdążyłam pstryknąć kilka zdjęć więc pokażę. A tym co wiecznie powiadają że w Olsztynie nic nie ma i się nic nie dzieję chciałabym powiedzieć tylko - CUDZE CHWALICIE, SWOJEGO NIE ZNACIE!
 Pozdrawiam PR!
PS. jadąc z dzieckiem dobrze byłoby założyć mu rzeczy nie do końca wyjściowe i mieć w bagażniku gumaczki.
Ceny nie są wygórowane - dorośli 8 zł; dzieci 6 zł
Więcej informacji znajdziecie tu : Zwierzyniec Warmiński











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się drogi czytelniku, że chcesz pozostawić po sobie ślad. Proszę jednak o przemyślane dobieranie słów, gdyż odkąd mam dziecko oduczam się przeklinać :)